אנחנו

 

ההתחלות

התחלנו את דרכינו בייצור קפה כשהקו המנחה הוא להציע מוצר טבעי ואיכותי, שיהיה בדיוק המשקה שאנחנו אוהבים לשתות, ויופק ממקורות מאושרים אשר מאמינים כמונו בקיימות סביבתית.

זו הסיבה שאנו עובדים ישירות עם חוות גידול מן הטובות בעולם הנבחרות על ידינו בקפידה, ומפקחים על כל שלב ושלב בתהליך, החל מקטיף הפרי, דרך קליית הפולים, ועד לאריזת המוצר הסופי.

זוהי הנאה גדולה בעבורנו לייצר את הקפה שאנו אוהבים מחומרי גלם איכותיים המגיעים אלינו מיצרנים אשר מאמינים בקיימות סביבתית, ולהביאו ישירות לחובבי הקפה העולם.

 

השראה

כמומחי קפה, אנו יודעים כמה חשוב להכין קפה מפולים באיכות מעולה. בדיוק מסיבה זו, אנו בוחרים בקפידה כל אחד ממוצאנו על מנת להציע מוצר פרימיום. אנו קולים את הקפה בצורה מושלמת כך שהוא יתפתח ויבטא את תכונותיו הייחודיות, תוך כיבוד זמן המנוחה הדרוש לו על מנת להגיע לאיזון אותו אנו מחפשים לכל אחת מהתערובות שלנו.

מכינים אותו בתשוקה. שותים אותו באהבה.

 

 

 

 

קלייה מיוחדת

אנו רוחשים אהבה אמיתית לקפה, נלהבים מטעמו, מהארומה שלו, מצורתו ואצילותו.

על מנת ללכוד את אופיו של כל אחד מזני מקורות המוצא שאנו בוחרים בקפידה כדי להכין את התערובות שלנו, חיוני שנספק להם את הקלייה המתאימה לכל אחד, ושנאפשר את הזמן המדויק הדרוש כדי שהפולים יביאו לידי ביטוי את מיטב תכונותיהם.

על כן, אנו קולים בנפרד כל אחד מהזנים ממקורות המוצא השונים, ומערבבים אותם לאחר מכן כדי ליצור את הטעמים הייחודיים לנו.

מדובר בתהליך ארוך יותר, הדורש בקרה קפדנית של כל השינויים שאליהם חשופים הפולים כל הזמן.

אך כפי שהאהבה ניזונה מן הפרטים הקטנים, כך דואגים אנו לקלייה מדויקת, כדי להשיג את הקפה ה-100% טבעי והמשובח ביותר.

 

קפה תוך שמירה על קיימות סביבתית

חברתנו משלבת 5% משוק יצרני הקפה הנוהגים בשיטות גידול בר-קיימא ואשר בנוסף לסיוע לחוות קטנות להגדיל את ייצורם, מגנים על בריאות האדמה ומבטיחים את רווחתם של קהילות חקלאיות, יערות וחיות בר.

 

לכן אנו מוסמכים על ידי העמותה היוקרתית Rainforest Alliance 

 (ברית יערות הגשם), המקדמת טכניקות גידול לא אגרסיביות למערכות אקולוגיות, המבוססות על שלושה עמודים: הגנה על הסביבה, שוויון חברתי וכדאיות כלכלית.

 

 

 

(0)
×
Welcome Newcomer